Σελίδες

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2009

Λογική - Καρδιά


Λογική: Καρδιά μου το βήμα σου κόψε, σταμάτα τη σκέψη σου αυτή! Δεν πρέπει να
δεις και απόψε αυτή την ξένη μορφή.

Καρδιά
: Σσσ...μη μιλάς σε παρακαλώ...Τον αγαπώ σου λέω! Δε με πειράζει που
πονώ! Δεν ξέρεις πως στην αγάπη ο πόνος και η ευτυχία είναι το ίδιο πράγμα;

Λογική: Τί λες καρδούλα μου τι ; Πόνεσες τόσο πολύ, έκλαψες τόσα βράδια,
εκείνος αδιαφορεί για σένα, δεν ενδιαφέρεται για την ύπαρξη σου!

Καρδιά
: Μη συνεχίζεις! Λες να μην ξέρω τη νιώθει; Ξέρω σου λέω. Και αν πονάω
και αν κλαίω, το κάνω μόνο γιατί έτσι νιώθω πως κάνω κάτι για εκείνον.

Λογική
: Μα γιατί δεν πλησιάζεις το αγόρι που σ' αγαπά; Δε θέλεις να γνωρίσεις
την ευτυχία;

Καρδιά
: Τί νομίζεις εσύ πώς είναι η ευτυχία; Ποιός την κρατάει στο χέρι του
ξέρεις; Κοίτα τον ουρανό... Βλέπεις εκείνο το αστέρι; Είναι μόνο και τρέχει, τρέχει...Κι όμως
είναι τόσο όμορφο, δες πώς λάμπει! Μοιάζει με τ' άλλα αστέρια, πες μου μοιάζει;

Λογική: Φτωχή καρδούλα μου πώς ονειροπολείς κάθε νύχτα....Τί σχέση
έχουν τ' αστέρια με σένα; Σταμάτα να κλαίς καλή μου. Σ΄ άγαπάει κάποιος άλλος
πολύ...Σκέψου το!

Καρδιά: Σε παρακαλώ μη μιλάς. Τα δάκρυα μου θέλω να τρέχουν
για να βρέχουν το χώμα. Ξέρεις, τα μάτια του έχουν το χρώμα βρεγμένης γης. Στα δικά του
μάτια είδα τον κόσμο όλο μια μέρα. Τον αγαπάω πάρα πολύ. Ξέρεις τί είναι ν' αγαπάς; Να δίνεις
χωρίς αντάλλαγμα! Αγάπη θα πει θυσία και εγώ ξέρω να θυσιάζομαι έτσι απλά, βουβά και
πικραμένα για εκείνον! Για εκείνον που ξέρει να ματώνει, να πληγώνει...

Λογική
: Καρδιά μου αξίζει τόσος πόνος, τέτοια θυσία;

Καρδιά: Πες μου εσύ τότε τί είναι αυτό που αξίζει σ' αυτή τη ζωή! Ζωή
ξέρεις τί είναι; Είναι η αδιάβατη σπηλιά που σχηματίζουν τα δάκρια της αγάπης, του πόνου, του
μίσους, της ευτυχίας...Αν λοιπόν δεν πονέσεις, δεν αγαπήσεις τότε θα πάψεις να ζείς! Ζω γιατί
ξέρω ν' αγαπώ. Ξέρω να λατρεύω όμορφα, βουβά και δυνατά εκείνον

Λογική: Μην επαναστατείς καλή μου καρδιά. Η λογική μόνο μπορεί
να κρίνει δίκαια και σωστά! Η αγάπη σου αυτή και η συμπεριφορά σου οδηγούν στην καταστροφή.
Σταμάτα!

Καρδιά: Μιλάς όμορφα, έτσι νομίζεις; Δεν έχω διάθεση να λογομαχώ
μαζί σου! Συμφωνώ, όλα μπορείς να τα λύνεις εύκολα και σωστά. Όμως υπάρχουν αισθήματα που μπροστά σου θηριεύουν. 'Οταν αγαπάς όλα τα ξεχνάς, κάνεις τρέλλες στη ζωή σου και ύστερα πονάς! Η αγάπη είναι φουρτούνα, ξελογιάζεσαι. Δε θα γνωρίσω την ευτυχία; Μάθε χρυσή μου πως στις καρδιές που υπάρχει αγάπη γεννιέται και η ευτυχία! Όταν ξέρεις ν' αγαπάς αληθινά, να συγχωρείς, να περιμένεις μόνο τότε ζείς ευτυχισμένα. Σ' αυτή τη γη η ευτυχία είναι άπιαστη σου λέω. Πίστεψε με ζω την πιο τέλεια ευτυχία γιατι συχνά στα όνειρα μου φτάνω φτάνω στους ουρανούς, μέσα στ’ αστέρια, εκεί που πλανιέται το τέλειο, η αγάπη, η ομορφιά... Πάψε πια να
μάχεσαι μαζί μου! Δε θα νικήσεις ποτέ την αγάπη μου. Ξεπερνώ τη δύναμη σου, δε σε φοβάμαι μ' ακους! Κανένα δε φοβάμαι!
Τον αγαπώ και ας μη μ' αγαπάει

1 σχόλιο:

Bουλα. είπε...

Πάψε πια να
μάχεσαι μαζί μου! Δε θα νικήσεις ποτέ την αγάπη μου. Ξεπερνώ τη δύναμη σου, δε σε φοβάμαι μ' ακους! Κανένα δε φοβάμαι!
Τον αγαπώ και ας μη μ' αγαπάει!!!!!!!!!!!!