Σελίδες

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Giveaway !!Τελευταία μέρα !!

Δευτέρα 31/10/2011 κλείνει ο διαγωνισμός για τα 3 δωράκια που σας ετοίμασα ..
Στα μέχρι τώρα σχόλια υπάρχουν κάποια που δεν έχουν κανένα στοιχείο.. κ δεν θα μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας.. οι κανόνες είναι απλοί ...
1/Να είστε ή να γίνεται αναγνώστες στο blog μου
ή στο προφίλ μου στο facebook https://www.facebook.com/kaloydia.handmadejewerly
και
2/Να αφήσετε ένα σχόλιο σ' αυτή την ανάρτηση  ... ( κάντε κλικ στα έντονα γράμματα για το Link )...αν δεν έχετε blog κ έχετε fb γράψτε το όνομα με το οποίο είστε στο προφίλ μου στο facebook φίλος/η


3 σχόλια:

Jolly είπε...

Καλή εβδομάδα και καλή τύχη σε όλους,εσύ πάντως 'ησουν τυχερή στην δική μου κλήρωση έλα να παραλάβεις το δώρο σου.

Unknown είπε...

oly ηρθα κ το ειδα.. σουπερ το δωρο μου.. :)))))))

χρυσάνθη είπε...

Καλό μήνα!!!