Σελίδες

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικα κοσμήματα..τα δικά μου καλούδια









10 σχόλια:

Μαγικό Δέντρο είπε...

Είναι πανέμορφα!!!!!!! Μπράβο!!

debbgoud είπε...

πολύ ωραία!Σαν συντηρητική(στα γουστα και στα χρονια),ψηφίζω την χιονονυφάδα!

Μαρία είπε...

Καλημέρα Λενάκι..αυτά τα χριστουγεννιάτικα που φτιάχνεις είναι πανέμορφα..τα βλέπω και στο f/b αρέσουν πολύ..μπράβο..φιλάκια πολλά

Χρυσούλα είπε...

Δεν θα πω τιποτε πρωτοτυπο....ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

Pyroessa είπε...

ασταμάτητη είσαι φιλενάδα σου το έχω ξαναπεί! πολύ όμορφα στον πνεύμα των ημερών!
φιλιά

Ioanna K. είπε...

δε μ'αρέσει αυτό το υλικό καθόλου, αλλά τα δικά σου είναι τόσο όμορφα που με έκαναν να θέλω να φτιάξω και εγώ με καουτσούκ!!! :Ρ μπράβο! όλα όμορφα! καλό σκ!

Mania είπε...

Πολύ όμορφα είναι όλα!! Το μαύρο καουτσούκ που το βρήκες? Εγώ το εψαχνα και εβρισκα όλο καλοκαιρινά χρώματα!! Είναι μοντέρνο υλικό!! Καλό σου ΣΚ!!

Unknown είπε...

@ eftychia σ ευχαριστω πολυ

@ debgoud συντηρητικός ένας άνθρωπος που δημιουργει τόσο ιδιαιτερα κομματια οπως εσυ?? δεν νομιζωωωωωωωωωωωωω καλη μου

@ μαρακι σ ευχαριστω πολυ κ για εδω αλλα κ για τα Likes στο fb

@ χρυσουλα μου καλα να περνάς..σ ευχαριστω

@ φιλη μου σοφια χαχαχαχα απλα κανω την ψυχοθεραπεια μου μεσα απ ολα αυτα .. καταλαβαινεις δλδ χαχαχα


@ ιωαννα κ εγω δεν τρελαινομουν η αληθεια ειναι..αλλα εχει πολλεςςςςςςςς δυναντοτητες ..θα το δεις κ μονη σου οταν το δοκιμασεις

@ mania θα σου γραψω ..καλο σαββατοκυριακο κ σε σενα ευχομαι

Ανεράιδα είπε...

Ωραία ιδέα για δωράκι, μπράβο, πολύ γλυκά!!! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, καλή τύχη!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ ωραία, μπράβο! Έχω δει πολλά με καουτσούκ αλλά τα χριστουγεννιάτικα δικά σου πουθενά. ! Θα μπορούσες να μου πεις από που μπορώ να προμηθευτώ υλικά για τα βραχιολάκια με καουτσούκ που κυκλοφορούν ευρέως; Ξερεις νεκροκεφαλές, το σήμα της Ειρήνης κλπ. Είμαι επαρχία κ´ θα κατέβω μόνο για λίγο Αθήνα, οπότε θα με βοηθούσε να μη ψάχνω άδικα. Ευχαριστώ, Μαριάννα.